poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ja! xD ;o

                                                  No siema siema XD
Więc tagg... chcieliście moje zdjęcie z "prawdziwości xDDD" Więc je dam ponieważ... ponieważ... Bo chcieliście sami xDD C: więc to ja: 
Mmm... ppycha ;d XD

niedziela, 22 czerwca 2014

Nieudana Płatność ;-;

Hej, dawno nie pisałam postów.. dziś chciałam tylko napisać historie z Msp wzięte xD, a więc: Dziś chciałam kupić VIP'a na tydzień tego "Super VIP" i normalnie biore telefon mojej mamy ( bo po co mam marnować swoje pieniądze XD) i tu : NIE MA VIPA!! A dlaczego? już mówie ;-; mam tak szybkie palce że nie czekając na Sms 'a od Moviestarplanet wysłałam Wiadomość "PAY" I nie dostałam VIP'a.  ehh ;//


To tyle, i zapraszam na mój kanał na YT:  Nata w Grze - ZAAPRASZAM!! :) I to tyle^^ Paa ;**

niedziela, 11 maja 2014

Siemka.

                                                                  Heej Wam !
Dzisiaj chciałam oświadczyć iż nie wiem kiedy zaczne znowu pisać na blogu. Choć to i tak nie ma znaczenia bo ci którzy czytają tego bloga jak widzę opuścili mnie i moje posty. :C Więc to jakiegoś czerwca nie będe pisać nic. Dosłownie nic. Nie opłaca sie </3 Więc żegnajcie. ( jeżeli ktoś to przeczytał to miło...) 


                                                                         Nara. /Nataaa

niedziela, 13 kwietnia 2014

Informacja o KONTACH !

No heyy ;oo
            Dziś powiem wam ważną informacje dotyczącą mojich kont na moviestarplanet. Dokładniej... Mam nowe konto ! xD Ale, spokojnie nie przesyłam sobie żadnych ciuchów z 1kotek11 i nie gram dużo.Gram porówno. I to moje konto nazywa się.: Chocholateex. I toTyle. BAYU ;****




                                                                                                     //Nataaala 

sobota, 15 marca 2014

Coś... czyli nic ;-;

                                                                   Witajcie! :3
 Dawno nie pisałam żadnych notek... i tak jakoś postanowiłam że, napisze o tym iż żyję XD - dlatego to pisze bo jakaś mruczka coś napisała mi na poczcie : " Ożyj bo chce filmy, bloga i porady o i róże takie tam!! " :D dzięki za info że, chcesz tego - POZDRAWIAM CIĘ I CAŁE MSP ! :****



                                                                                                                        //by: Nataala.   (od dziś będe  adminem.)

piątek, 27 grudnia 2013

Moje drugie konto.

To Jest moje 2 konto na msp. ;-) Jestem 1kotek11 - VIP na miecha.
I jeszcze mam do was sprawę... Coniektore osoby się mnie pytaja czy podam facebook'a więc sie nazywam : https://www.facebook.com/natalia.lazecka  :)

sobota, 16 listopada 2013

Nowa osoba.? ;o

Heeejka :* Postanowiłam, że może będzie jeszcze jedna osoba ze mną prowadzić bloga.. 
Ale, jeszcze nie wiem kto...? Dlatego pomyślałam czy ktoś z was niechciałby ze mną tego bloga prowadzić.?Piszcie na mojej skrzynce: natalia.lazecka@gmail.com ;-) Zapraszam