niedziela, 22 czerwca 2014

Nieudana Płatność ;-;

Hej, dawno nie pisałam postów.. dziś chciałam tylko napisać historie z Msp wzięte xD, a więc: Dziś chciałam kupić VIP'a na tydzień tego "Super VIP" i normalnie biore telefon mojej mamy ( bo po co mam marnować swoje pieniądze XD) i tu : NIE MA VIPA!! A dlaczego? już mówie ;-; mam tak szybkie palce że nie czekając na Sms 'a od Moviestarplanet wysłałam Wiadomość "PAY" I nie dostałam VIP'a.  ehh ;//


To tyle, i zapraszam na mój kanał na YT:  Nata w Grze - ZAAPRASZAM!! :) I to tyle^^ Paa ;**

2 komentarze:

  1. No niestety, ale to wychodzi że za szybko pisałaś. Sama obsługa premium SMS https://www.cashbill.pl/sms zadziałała poprawnie, lecz szybkie pisanie na telefonie niestety w tym nie pomogło. Mam nadzieję, że już później uzyskałaś dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami może być pewna niedostępność systemu i wtedy faktycznie płatność nie będzie udana. Jednak moim zdaniem bardzo dobrze wypadają na tle konkurencji płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online z których mam okazję korzystać już od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń